17 Mart 2008 Pazartesi

12 Kişilik (Yoğun çikolatalı)


80 Kişilik (Çikolatalı-fıstıklı)








30 Kişilik (Frambuazlı-çikolatalı)

4 Kişilik (Çikolatalı)




60 Kişilik (Sade)






4 Kişilik ( Çikolatalı)



40 Kişilik (Çikolatalı -fıstıklı)









4 Kişilik ( Meyvalı)













20 Kişilik (Çikolatalı)


(İnternetten Alıntı)









(İnternetten Alıntı)




20 Kişilik (Çikolatalı)






10 Kişilik (Çikolatalı)

(Maket Pasta)

Nikah Şekeri




20 Kişilik (Çikolatalı)






2 Kişilik (Çikolatalı)







2 Kişilik (Muzlu)





(Maket Pasta)











20 Kişilik (Çikolatalı-muzlu)










(Maket pasta)
















(Maket pasta)



9 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş
nasıl irtibata geçebilirim ?

MOONUSCAKE dedi ki...

mail adresimden bana ulaşabilirsiniz...
moonuspasta@gmail.com

Adsız dedi ki...

Sayfada da sergilenen pastalardan birisini yakından görmüş ve tadına da bakmış birisi olarak diyorum ki; bu sevimli ve lezzetli pastaları mutlaka deneyin..Biz kesmeye kıyamamıştık diyebilirim...

Adsız dedi ki...

çok mükemmel gözüküyor.Ancak sizinle nasıl irtibata geçeceğimiz ile ilgili bir bilgi yok

MOONUSCAKE dedi ki...

sayfadaki mail adresinden yada ismi gecen mekanlardan bana ulaşabilirsiniz...

Adsız dedi ki...

BEN İSTANBULDAN YAZIYORUM BU TİP PASTALAR DİLİM OLARAK 12-15 YTL ARASI İSTANBUL İÇİN DÜŞÜNSEK GÖNDERME İMKANI OLABİLİR Mİ?
AYRICA DİLİMİ ORTALMA KAÇ YTL OLUR.
TABİ GÜNLÜK KAÇ ADET ÇIKARABİLİRSİNİZ MAXIMUM

İYİ ÇALIŞMALAR

MOONUSCAKE dedi ki...

bana mail adresinizi moonuspasta@gmail.com'dan ulaştırırsanız irtibata geçebiliriz...görüşmek üzere

nalan dedi ki...

yorumun için teşekküre gelmiştim iyi ki gelmişim bunlar ne cici şeyler.pastalarını blogumda tanıtmak isterim.
eline sağlık sevgiler

nalan dedi ki...

yorumun için teşekküre gelmiştim iyi ki gelmişim bunlar ne cici şeyler.pastalarını blogumda tanıtmak isterim.
eline sağlık sevgiler